معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

انتقاضه پایان اسرائیل

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


انتفاضه پایان اسراییل

ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﯾُﺪَﺍﻓِﻊُ ﻋَﻦِ ﺍﻟَّﺬِﯾﻦَ ﺁﻣَﻨُﻮﺍ ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﻟَﺎ ﯾُﺤِﺐُّ ﮐُﻞَّ ﺧَﻮَّﺍﻥٍ ﮐَﻔُﻮﺭٍ..
 ﺃُﺫِﻥَ ﻟِﻠَّﺬِﯾﻦَ ﯾُﻘَﺎﺗَﻠُﻮﻥَ ﺑِﺄَﻧَّﻬُﻢْ ﻇُﻠِﻤُﻮﺍ ﻭَﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﻋَﻠَﻰ ﻧَﺼْﺮِﻫِﻢْ ﻟَﻘَﺪِﯾﺮٌ؛
 ﻗﻄﻌﺎً ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺯ ﮐﺴﺎﻧﻰﮐﻪ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩﺍﻧﺪ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺯﯾﺮﺍ ﺧﺪﺍ ﻫﯿﭻ ﺧﯿﺎﻧﺘﮑﺎﺭ ﻧﺎﺳﭙﺎﺳﻰ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺑﻪ ﮐﺴﺎﻧﻰﮐﻪ ﺟﻨﮓ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺗﺤﻤﯿﻞ ﺷﺪﻩ ﺭﺧﺼﺖ ‏[ ﺟﻬﺎﺩ ‏] ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍﮐﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﻇﻠﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪﺍﻧﺪ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﭘﯿﺮﻭﺯﻯ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺨﺖ ﺗﻮﺍﻧﺎﺳﺖ ‏»

♦️قبل از هر چیز باید به دشمنان اسلام یادآور شد که اسلام دین صلح است، دین ‌دوستی است دین حفظ حقوق انسان‌ها است، اما دین ظلم‌پذیر نیست، دین زیربار ستم رفتن نیست، دین تواضع در مقابل مستکبرین نیست..
 لذا از یک طرف ظلم به دیگران را نفی و جنایت را رد می‌نماید آنچنان که قاتل یک نفر را قاتل همه انسان‌ها می‌داند و از سویی دیگر به مسلمانان اجازه داده بلکه بر آنان واجب نموده که از حق خود دفاع کنند و در مقابل متجاوزین بایستند.

پس لازم است اشاره ای به آیات وسوره هایی داشته باشیم که درآن  مسلمانان تا اندازه ای با زبان عطوفت سخن گویند که به اعتقادات مسلمین تعرض صورت نگیرد.

«جهاد» در حداقل هفده سوره قرآن کریم از جمله بقره، آل‌عمران، نساء، مائده، انفال، توبه، نحل، حج، نمل، احزاب، شوری، محمد، فتح، حدید، حشر، ممتحنه و صف آمده و قریب به ۴۰۰ آیه در رابطه با جهاد نازل شده است.
لذا دشمنان اسلام ومسلمین بدانند که با آتش افروزی وتوطئه های شیطانی راه به جایی نخواهند برد بلکه خود را در برابر اتشی از خشم مجاهدین فی سبیل الله قرار می دهند که قطع به یقین از این اتش نجات نخواند یافت.. و این آتش خشم انتفاضه ای دگر را رقم خواهد زد برای پایان عمر رژیم صهیونیستی.

 ما امروزه آمریکا را مظهر زورگویی، تجاوز، دخالت و اشغالگری ،همانگونه که اسرائیل را نماد تروریسم دولتی، جنایت، تجاوز، نژادپرستی و آپارتاید می‌دانیم.

بدین وسیله ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور مضحک ودجال امریکا مبنی بر ایجاد قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می داریم درهمه حال ،تا پای جان از کشور مظلوم فلسطین دفاع خواهیم نمود ،
اللهم عجل لولیک الفرج

معاونت فرهنگی
جبهه سایبری حیدریون

محمدی همدانی

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

اسرائیل

انتقاضه

بیانیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی