معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

بسم الله الرحمن الرحیم

📌موضوع :نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی،در مدیریت بحران‌ها

جلسه:هشتم

💢استراتژی دشمن پس از خرداد1376.

همان گونه که اشاره شد ، از دهه دوم انقلاب به بعد ، نگاه استراتژیست های امریکا معطوف به اقداماتی از درون شد، این اقدامات بر خلاف اقدامات نوع اول ، تدریجی ، زمان بر و فاقد خشونت های معمول و آشکار میادین نبرد بود، ضمن این که می توانست پایه ها و عناصر اقتدار نظام را از درون مورد تهاجم بی رحمانه خود قرار دهد.

هدف اصلی در این رویکرد ، تغییر پلکانی هویت دینی و انقلابی نسل های بعدی انقلاب بود.موثرترین ابزارهای ان، ترویج فساد و فحشا و بی بند و باری اخلاقی، بویژه در بین جوانان و تشکیک در مبانی فکری و باورهای اعتقادی انها است که در واقع پایه و زیر بنای رفتار فردی و اجتماعی انسان را شکل می دهد.

به بیان دیگر ، دشمن برای شکست انقلاب اسلامی در دهه دوم و سوم، با اندکی تقدیم وتاخیر ، دو سیاست را به طور جدی به مرحله اجرا در اورد، یکی سیاست بی ثبات سازی که در واقع بازسازی طرح فروپاشی شوروی در ایران بود، و دیگری اندلسی کردن ایران اسلامی که حوزه اخلاق، فرهنگ و دین را پوشش می داد.پروژه اندلسی کردن ایران که به طور مشخص از دهه دوم انقلاب آغاز و روند صعودی تا به امروز نیز ادامه دارد .در حقیقت امنیت حوزه های اخلاقی و فرهنگی کشور بویژه نسل نورسته، خلاق و جوان ما را هدف قرار می داد.وانچه دشمن را به تداوم این سیاست ترغیب می کند، موثر بودن درخواست اهداف طراحان و استراتژیستهای کهنه کار غربی است.

مقام معظم رهبری در یکی از سخنان خود ضمن هشدارهایی به جوانان و مسئولان فرهنگی،می فرمایند:

امروز شما جوان ها هدف توطئه ای خطرناک هستید ، این خطرات هر جایی که اسلام و ایمان هست و نسل جوان دل به سوی معنویت و حقیقت دارد وجود دارد . رهایی از ان هم وجود دارد و این چیزی است که من و شما باید به ان فکر کنیم.

🇮🇷معاونت فرهنگی

جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

🌐وب⏬

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

مدیریت بحران

معاونت فرهنگی

مقام معظم رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی