معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

مدافعان حرم،برجستگان امت اسلامی

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ

🔴 مدافعان حرم ، برجستگان امت اسلامی

رهبری معظم انقلاب اسلامی در جمع خانواده معظم شهدا، و رزمندگان مدافع حرم ، این عزیزان را برجستگان امت اسلامی نامیدند.
درک عمیق این جمله تا به امروز بسیار دشوار بود .اما به یک باره ، سریالی با موضوع طنز به صورت غیره منتظره وارد فضایی کاملا متفاوت شده ، بگونه ای که حماسه چندین ساله قهرمانانی از جنس راست قامتان تاریخ را به رخ عده ای جاهل مسلک می کشد.که اگر نبودن این دلاور مردان عرصه جهاد ،طوفانی از غم و اشک واه فضای جامعه را به سیاهی شب تار بدل می کرد.
روشنترین بخش این موضوع شناخت حقیقی راه این  عزیزان بود که نه تنها مدافعان حرم و امنیت بوده اند بلکه مدال دادرسان دفاع ازستمدیدگان عالم با هر دین و آینی ، به نام خود در قلب تاریخ نصب  و مدافعان واقعی حقوق بشریت شده اند.

اری فرمایش رسول مکرم اسلام را بارها شنیده ایم .که فرمود هر کس صدای دادخواهی مظلومی را بشنود و به یاری اونشتابد مسلمان نیست.برجستگی این عزیزان ، اینگونه مشخص می شود که بصیرت بالا و اخلاصشان ، از ان سوی مرزها ، فریاد مظلوین عالم را می شنوند و به تأسی از ائمه اطهار(ع)  به یاری ان ها می شتابند .

ضمن تقدیر صمیمانه از همه دست اندر کاران سریال پایتخت ٥.جای دارد،  در برابر  بزرگی و عظمت  خانواده های معظم و مکرم شهدای مدافع حرم و رزمندگان محور مقاومت اسلامی سر تعظیم فروداورده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام، و به روح پاکشان درود فرستیم .
یاد و نامشان تا ابد در دل های همه ازادگان جهان جاودانه خواهد ماند

جلیل محمدی همدانی

🇮🇷معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی