معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

برده داری مدرن

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۳۲ ق.ظ


به نام خدا

🔴برده داری مدرن

اگر نگاهی به پرونده سیاه کسانی که اتهام ضدیت با ازادی و حقوق بشر را بر اسلام می زنند داشته باشیم .دین اسلام ، در علم و عمل ، برای بر اندازی نظام بردگی اقدام نمود ، ولی کسانی که شعار بر اندازی برده داری قدیم را مطرح می ساختند، برده داری مدرن را به اجرا در اوردند.در جنگ جهانی دوم که اروپا خیلی ترقی کرد و داعیه الغا بردگی داشت، میلیون ها نفر را اواره کردند و اسیر گرفتند و به وجهی بدتر از بردگی ، بردند.برای نمونه می توان کشور الجزایر را نام برد که چه بردگی ها از فرانسه نچشید! مگر بردگی غیر از این است که هر کس را بخواهند بکشند و مال هر کس را بخواهند ، ببرند و جارا بخواهند ، منفجر کنند؟ بردگی چیزی جز این است؟
پس از جنگ جهانی آنچه بر ایران اسلامی آمد ، چیزی جز بردگی نبود.رضا خان را بردند و پسرش را اوردند.متفقین در ظاهر برای دلسوزی امدند ، برای دوستی و صلح و بر قراری امنیت امدند، اما در عمل سرمایه های ملی را غارت کردند ، فرهنگ و اداب و رسوم مذهبی ملی را مانند نفت و گاز بردند .روزی هم بر این کشور گذشت که گفتند باید شهر ها را تسلیم کنید! و حاکمان نالایق وقت تسلیم کردند!
هفده شهر را از کشور جدا کردند و بردند ؛ایا اینها چیزی جز برده گیری برای انان و بردگی ایران برایشان بود؟
در حال حاضر نیز تمام توان خود را گذاشته اند تا به برده گیری دست یابند ،گاهی سلاح اتمی را بهانه می کنند ، گاهی حقوق بشر را ، گاهی صنایع موشکی را .کشورهای تازه استقلال یافته را تهدید می کنند تا با کشور اسلامی ایران قطع رابطه کنند .قراردادهای یک ملت و دولت ،باید به اذن نظم نوین امریکایی باشد. که اگر نباشد ان کشور را به چالش می کشند یا با تحریم ظالمانه یا با ایجاد جنگ و خونریزی ، کشور مظلوم عراق و سوریه به خاطر ازادی ملت و دولت سال هاست رنگ ارامش به خود ندیده اند . مردم کشور و سرزمین قانونی فلسطین ده ها سال است از خانه خود اواره شده اند ، وبیگانه را که هیچ بویی از انسانیت نبرده به جای انان نشانده اند.
حال برخی جاهلان گاهی در لباس حمایت از حقوق بشر، گاهی ازادی برای مردم ایران و گاهی با اعمالی چون امضای ننگین سندی چون ٢٠٣٠دل برای مردم عزیز ایران می سوزانند . لباس میش برتن گرگ کرده و دشمن را با رنگ ولعاب به جامعه معرفی می کنند. کشور های استکباری و استعماری چنان گذشته تاریکی در کار نامه خود دارند که سایر کشور ها را جز برای بردگی نمی خواهند.
وسلام

جلیل محمدی همدانی


معاونت فرهنگی
🇮🇷جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

برده داری مدرن

جبهه سایبری

معاونت فرهنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی