معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

بسم الله الرحمن الرحیم

📌موضوع :نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی،در مدیریت بحران‌ها

جلسه:هفتم

💢هشدار های فرهنگی رهبر معظم انقلاب به دولت سازندگی:

4_جوان ها باید هوشیار باشند.جوان ها باید بدانند آنچه از ورای مرزها به وسیله کسانی که هیچ به سرنوشت این ملت علاقه ندارند، می رسد باید با ان به شکل با احتیاط برخورد کرد.نمی شود بی قید و شرط هر چه را از ان سوی مرزها می فرستند پذیرفت اعم از کالا ، کالاهای فرهنگی و همچنین امواج تبلیغی و فرهنگی، دشمن در کمین است ، بخصوص در کمین جوان ها، شما در این تبلیغاتی که می کنند نگاه کنید، یک کلمه در جهت رشد و ترقی اندیشه مردم اقدامی و حرفی زده نمی شود.تبلیغات دشمن در جهت ویرانگری و فاسد کردن است. در جهت معطل کردن نیروی کار و فکر و جسم جوانان است. باید با احتیاط با ان برخورد کرد.(سخنرانی رهبر معظم انقلاب 27شهریور 1375)

✍با وجود همه این هشدارها که توانستیم فقط چند مورد را برای عزیزان بیان کنیم ، هیچ پاسخ شایسته ای از سوی دولت وقت داده نشد. صدای فرو ریختن ایمان و اعتقادات دینی طیف‌هایی از مردم ، به ویژه جوانان چنان در هیاهو و سرو صدای ناشی از ساخت و ساز برج ها، تاسیسات، بنیان‌های اقتصادی و مراکز تفریحی گم شده بود که گویی هرگز صدایی و طنینی وجود نداشته است و دولت وقت، مشعوف از توفیقات حاصله در حوزه‌های سخت افزاری نظام، همچنان می ساخت و به پیش می تاخت. غافل از این که به تعبیر مقام معظم رهبری:به نظر من اگر ما بخواهیم کشورمان را به سمت ان هدف هایی که تعلیم و ترسیم شده است، پیش ببریم، بدون این که به این نکته توجه کنیم، نه کار شدنی است ، نه کار حکیمانه ای است. نه کار عاقلانه ای است.(سخنرانی4بهمن1376)

غفلت بزرگ دولت از این مقوله مهم، رفته رفته منجر به پدید امدن موجی از نابسامانی و نوعی آنارشیسم فرهنگی در این عرصه مهم و حساس گردید.

عمر دولت سازندگی در چنین فضایی پایان یافت و دولت تازه نفس اصلاحات از راه رسید.

می توان گفت که به دلیل یک غفلت و عدم توجه جدی به هشدارهای دلسوزانه رهبرحکیم و فرزانه انقلاب، یک بستر مناسب برای تهاجم دشمنان اماده می شود.

در جلسات اینده :

استراتژی دشمن پس از خرداد 1376.

باما همراه باشید

🇮🇷معاونت فرهنگی

جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

🌐وب⏬

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

حیدریون

دولت سازندگی

مدیریت بحران

معاونت فرهنگی

مقام معظم رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی