معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۵
فروردين

🔴بسم رب المجاهدین

وقتی روحیه ایثار و شهادت در مردم یک جامعه به اوج برسد مقاومت با اقتدار شکل می گیرد.
و نتیجه آن می شود  به سخره  گرفتن حمله نظامی ائتلاف امریکا و متحدانش!

واکنش امروز کاربران در فضای مجازی به اتش بازی شیطان بزرگ و متحدانش .جای تامل فراوان دارد.
به تمسخر گرفتن ، و ساخت انواع کلیپ ، نوشتن متنهای طنز در این مورد نشان از یک روحیه بالا در کشور عزیزمان است .اما باید دید و منصفانه قضاوت کرد که چه کسانی این ارامش را برای کشور تأمین کرده اند.
سال های پیش  عده ای کوچک مغز جاهل ، به انتقاد از کمک مستشاری ایران به سوریه بر امدن ، گاهی با نیش و کنایه ، گاهی توهین به رزمندگان محور مقاومت ، و گاهی با پیشنهاد های مضحک مانند ،مذاکره و امثالهم!!
در اینجا بود که رهبری معظم انقلاب اسلامی ،از حقیقت راه این مجاهدان دفاع ، و فرمودند :اگر مدافعان حرم در سوریه به دفاع ،نمی رفتند باید در کرمانشاه و همدان با دشمن می جنگیدیم.
حال به خوبی روشن می شود که اگر نبودند جوانان غیور مقاومت اسلامی امروز موشک های ابلیس بر سر خانواده های ایرانی فرود می امد.
عظمت کار این دلاورمردان  حیدری ، به مرور زمان مشخص خواهد شد.
تا ایندگان در قلب تاریخ بخوانند ، زندگینامه استوره های مقاومت  این زمانه ،شهیدان مدافع حرم و امنیت .

#مدافعان_حرم
#استوره_پایداری


✍️جلیل محمدی همدانی

🇮🇷معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون🇮🇷
https://eitaa.com/farhangi1414jsh

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون
۲۰
فروردين

🔴 مدافعان حرم ، برجستگان امت اسلامی

رهبری معظم انقلاب اسلامی در جمع خانواده معظم شهدا، و رزمندگان مدافع حرم ، این عزیزان را برجستگان امت اسلامی نامیدند.
درک عمیق این جمله تا به امروز بسیار دشوار بود .اما به یک باره ، سریالی با موضوع طنز به صورت غیره منتظره وارد فضایی کاملا متفاوت شده ، بگونه ای که حماسه چندین ساله قهرمانانی از جنس راست قامتان تاریخ را به رخ عده ای جاهل مسلک می کشد.که اگر نبودن این دلاور مردان عرصه جهاد ،طوفانی از غم و اشک واه فضای جامعه را به سیاهی شب تار بدل می کرد.
روشنترین بخش این موضوع شناخت حقیقی راه این  عزیزان بود که نه تنها مدافعان حرم و امنیت بوده اند بلکه مدال دادرسان دفاع ازستمدیدگان عالم با هر دین و آینی ، به نام خود در قلب تاریخ نصب  و مدافعان واقعی حقوق بشریت شده اند.

اری فرمایش رسول مکرم اسلام را بارها شنیده ایم .که فرمود هر کس صدای دادخواهی مظلومی را بشنود و به یاری اونشتابد مسلمان نیست.برجستگی این عزیزان ، اینگونه مشخص می شود که بصیرت بالا و اخلاصشان ، از ان سوی مرزها ، فریاد مظلوین عالم را می شنوند و به تأسی از ائمه اطهار(ع)  به یاری ان ها می شتابند .

ضمن تقدیر صمیمانه از همه دست اندر کاران سریال پایتخت ٥.جای دارد،  در برابر  بزرگی و عظمت  خانواده های معظم و مکرم شهدای مدافع حرم و رزمندگان محور مقاومت اسلامی سر تعظیم فروداورده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام، و به روح پاکشان درود فرستیم .
یاد و نامشان تا ابد در دل های همه ازادگان جهان جاودانه خواهد ماند

جلیل محمدی همدانی

🇮🇷معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون
۲۰
فروردين


به نام خدا

🔴برده داری مدرن

اگر نگاهی به پرونده سیاه کسانی که اتهام ضدیت با ازادی و حقوق بشر را بر اسلام می زنند داشته باشیم .دین اسلام ، در علم و عمل ، برای بر اندازی نظام بردگی اقدام نمود ، ولی کسانی که شعار بر اندازی برده داری قدیم را مطرح می ساختند، برده داری مدرن را به اجرا در اوردند.در جنگ جهانی دوم که اروپا خیلی ترقی کرد و داعیه الغا بردگی داشت، میلیون ها نفر را اواره کردند و اسیر گرفتند و به وجهی بدتر از بردگی ، بردند.برای نمونه می توان کشور الجزایر را نام برد که چه بردگی ها از فرانسه نچشید! مگر بردگی غیر از این است که هر کس را بخواهند بکشند و مال هر کس را بخواهند ، ببرند و جارا بخواهند ، منفجر کنند؟ بردگی چیزی جز این است؟
پس از جنگ جهانی آنچه بر ایران اسلامی آمد ، چیزی جز بردگی نبود.رضا خان را بردند و پسرش را اوردند.متفقین در ظاهر برای دلسوزی امدند ، برای دوستی و صلح و بر قراری امنیت امدند، اما در عمل سرمایه های ملی را غارت کردند ، فرهنگ و اداب و رسوم مذهبی ملی را مانند نفت و گاز بردند .روزی هم بر این کشور گذشت که گفتند باید شهر ها را تسلیم کنید! و حاکمان نالایق وقت تسلیم کردند!
هفده شهر را از کشور جدا کردند و بردند ؛ایا اینها چیزی جز برده گیری برای انان و بردگی ایران برایشان بود؟
در حال حاضر نیز تمام توان خود را گذاشته اند تا به برده گیری دست یابند ،گاهی سلاح اتمی را بهانه می کنند ، گاهی حقوق بشر را ، گاهی صنایع موشکی را .کشورهای تازه استقلال یافته را تهدید می کنند تا با کشور اسلامی ایران قطع رابطه کنند .قراردادهای یک ملت و دولت ،باید به اذن نظم نوین امریکایی باشد. که اگر نباشد ان کشور را به چالش می کشند یا با تحریم ظالمانه یا با ایجاد جنگ و خونریزی ، کشور مظلوم عراق و سوریه به خاطر ازادی ملت و دولت سال هاست رنگ ارامش به خود ندیده اند . مردم کشور و سرزمین قانونی فلسطین ده ها سال است از خانه خود اواره شده اند ، وبیگانه را که هیچ بویی از انسانیت نبرده به جای انان نشانده اند.
حال برخی جاهلان گاهی در لباس حمایت از حقوق بشر، گاهی ازادی برای مردم ایران و گاهی با اعمالی چون امضای ننگین سندی چون ٢٠٣٠دل برای مردم عزیز ایران می سوزانند . لباس میش برتن گرگ کرده و دشمن را با رنگ ولعاب به جامعه معرفی می کنند. کشور های استکباری و استعماری چنان گذشته تاریکی در کار نامه خود دارند که سایر کشور ها را جز برای بردگی نمی خواهند.
وسلام

جلیل محمدی همدانی


معاونت فرهنگی
🇮🇷جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون
۱۹
فروردين

🍃به نام خدا 🍃

این روزها بسیاری از مردم از برخی مشکلات اجتماعی رنج می برند مهمتر از آن بی توجهی برخی مسئولین نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی باعث تأثر می گردد .
حال چرا هر اندازه ناله مظلومین جامعه بلندتر ،  توجه این قشر کمتر می شود؟

در اینجا غلبه نفس بر عقل حاکم  ، و بردگی  روح بوجود می آورد.

 اگر  انسان روح خود را به بردگی غرایز در بیاورد و روح خود را تربیت نکند به دلیل اشتهای بی حد و حصری که دارد ، هوای نفس امیر می شود و عقل اسیر،
انسانی که به خود رحم نکرد جان خود را به هوا و هوس می فروشد و خود را به هلاکت می اندازد در جبهه جهاد اکبر حقیقت خود را به بردگی و بندگی شهوت و غضب در می آورد .
عقل و عملش ، اسیر و خادم هوسش می گردد .چنین شخصی با هر ترفندی سعی می کند هر آن چیزی که بخواهد به دست آورد و هرآن که در مقابلش ایستاد را از پای در آورد.

آنگاه فطرت خود را به دار می آویزد و حیات انسانی خود را از دست داده و در زمره مردگان در می آید.
با  این تفاسیر طبیعی به نظر می رسد که چنین انسان هایی به دست درازی به اموال بیت المال، دین فروشی، وطن فروشی روی آورده و در نهایت امام جامعه اسلامی را به دنیای مادی می فروشند.

همانند مردگانی سرد نه دادخواهی مظلومین را پاسخ ، نه آه و ناله در ماندگان را می
شنوند.
برای تکیه زدن بر کرسی قدرت خون خدا می ریزند و تازیانه بر کودکان یتیم امام معصوم (ع)می زنند.

این قبیل انسانها از قرن های پیش بوده و حال و آینده نیز
خواهند بود.
نه چیزی را می شنوند نه می بینند .گریه های فرو خورده از بغض فرزندان شهدا را با تخریب فرهنگ ایثار و شهادت پاسخ می دهند .
و چشم به راهی مادران  عزیز گم کرده  را با کنایه
پاسخ میدهند .

و حال سخنی با برخی از  مسئولین حکومت اسلامی:

آقای مسئول ای کاش ! ! !
باچشم باز به محیط پیرامون خود نگاه می کردید، نگاه می کردید بر احوال ، مادرانی که سال ها  در انتظار بازگشت فرزند عزیزتر از جانشان موی سفید،  و پدرانی که قد خمیده کرده اند.

نگاه می کردید فرزندان شهدا ، در کنار سنگ های سرد مزار در دامن تنهایی مادر مشق زندگی باعزت می کنند و آرام آرام با بغض فرو خورده قد می کشند.
تا پای در راه پدران قهرمان خویش نهند و از مظلومیت اسلام، قران و ولایت پاسداری کنند  .

می دیدید مردم با عزت جامعه اسلامی، چگونه  
از بی توجهی و گاهی از بغض و کینه مادی گرایی ازفقر و بی کاری به بداخلاقی کشیده می شوند.
بااینکه مشخص است
گوش هایتان از تاثیر مال حرام بسته شده ، که حتی نصایح دلسوزانه ولی و امام خویش را نمی شنوید . به راستی چه فرقی است میان شما و کوفیان علی فروش ؟ .

اگر میان شما فرقی نباشد ، میان یاران امام سید علی ، با کوفیان هم سنگ شما تفاوتی است  از زمین تا آسمان.
بارها گفته و می گوییم ؛نه ما  اهل کوفه ایم ،نه این دیار کوفه است .
دل های سربازان امام خامنه ای مملو از عشق به ولایت است و ولایت چراغی است برای هدایت .لذا  علی زمان ما تنها نمی ماند .

تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
رهسپاریم با ولایت تا شهادت.


✍️جلیل محمدی همدانی

🇮🇷معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون