معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

دستنوشته شهید محمد مسرور

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ق.ظ

قسمتی از دستنوشته طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور


الهی من را با شهادت انس بدار و من را با شهادت محشور کن و من را از شهادت دور مکن و شهادت را هر چه زودتر نصیبم کن که فراق او من را می کشد. الهی من را شرمنده شهداء مکن و اگر خون من ،لایق ریختن است خون من را  بریز تا سربلند به جمع شهداء بروم.

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

دستنوشته

شهید محمد مسرور

فرهنگی

کلام ولی امر ـ رهبری ـ شهادت ـ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی