معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

اثر متلک

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

خاطرات دلنشین

استاد_قرائتی

اثرمتلک

پدرم #شالى دور سرش مى پیچید. مى گفت : روزى در #بازار کاشان زنى مسئله اى شرعى از من #پرسید من گفتم :

 #بلد نیستم . زن گفت : #اگر بلد نیستى پس این #شال را بردار و کنار بینداز.

 #خیلى به من برخورد و تصمیم گرفتم یک دوره #رساله عملیه را خوب بخوانم و چنین کردم بطورى که پس از چند سال #مسئله گو شدم .




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی