معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

بسم الله الرحمن الرحیم

📌موضوع :نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی،در مدیریت بحران‌ها

♻️جلسه:اول_انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی.

مقدمه:

انقلاب اسلامی ایران،انقلابی اعتقادی بود که بر پایه یک سلسله ارزش های دینی و آرمانهای اسلامی شکل گرفت،ارزش هایی که با جان هر ایرانی مسلمان پیوندی عمیق و ناگسستنی داشت ودر حقیقت هویت فرهنگی و دینی این انقلاب و افرینندگان آن را شکل می داد.

هدف انقلاب اسلامی در ایران،نه تنها تغییر ساختار سیاسی جامعه،بلکه ایجاد تحول و تغییر بنیادین در اهداف،انگیزه ها و رفتار عموم مردم در جهت تحقق یک جامعه ایده آل معنوی،پیشرو و الهام گرفته از تعالیم ارزشمند دینی بود.از این رو انقلاب اسلامی بیش از این که جابجایی قدرت باشد،انقلابی در عرصه فرهنگ عمومی تلقی می شد.

بر این اساس امام خمینی،ره، این حرکت عظیم گسترده را سالها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرد وپس از تحمل رنج ها و مشقت های طاقت فرسا،سرانجام با پیروزی انقلاب اسلامی در سال1357ان را به بار نشاند.این تنها آغاز یک راه طولانی برای آن اهداف بلند و متعالی بشمار می آمد.

جامعه آرمانی و متعالی دلخواه امام خمینی ره که به تحقق آن امید فراوان داشت،تغییر زیرساخت‌های فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی و تداوم جهت گیری ها به سوی اهداف دینی را می‌طلبید و این اولا مستلزم یک پالایش فراگیر در تمام ابعاد و سطوح فرهنگی جامعه و ثانیا نهادینه کردن فرهنگ دینی و انقلابی،در ایران بعد از انقلاب بود.جامعه ای که سالهای طولانی با فرهنگ منحط غرب خو کرده بود و زمامداران فاسد آن هویتی وارونه و چهره‌ای کاملا مسخ شده از آن برجای گذاشته بودند،نمی توانست صرفا با یک جابجایی قدرت متحول و دگرگون شود.رژیم دست نشانده شاه ....ادامه دارد..

باما همراه باشید

🇮🇷معاونت فرهنگی

جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

🌐وب⏬

  • معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

بحران ها

حیدریون

معاونت فرهنگی

مقام معظم رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی