معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

بسم الله الرحمن الرحیم 

📌موضوع:بررسی اسیب ها،واسیب شناسی انقلاب اسلامی.

قسمت:هفدهم

⭕️اسیب های داخلی_3

♨️تفرقه و اختلاف

 از افت هایی که انقلاب اسلامی را به ضعف و بحران دچارمی کند،پدید امدن "تفرقه و اختلاف در بین احاد مردم،مسئولان و از سویی دیگر بین مردم و مسئولان است.

رهبر معظم انقلاب در همین باره می فرماید:

سم مهلک برای ملت ها و تمدن ها و انقلاب ها ،اختلاف است.اگر بهترین ملت ها دچار اختلاف و دودستگی شوند،همه نیروی حیاتی خودشان نه تنها از بین می رود،بلکه در جهت ویرانی کشور به کار می افتد.

ایشان در نکته ای دیگر چنین می فرمایند:

جداشدن مسئولین از مردم به هر شکل ممکن _چه بر اثر تقصیر مسئولان باشد،و چه از تاثیر دشمن بر اذهان مردم ناشی شود موجب از بین رفتن قدرت در نظام اسلامی می شود.

یکی دیگراز افت های خطرناک ارتجاع است.

♨️ارتجاع

انقلاب اسلامی ایران که فساد،تباهی،الحاد،نفاق و مظاهر گوناگون مادیت و نفسانیت را از میان برد،باید مراقب بازگشت این پدیده های ناهنجار باشد.رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره هشدارمی دهد:

میکرب رجعت یا ارتجاع ،دشمن بزرگ هر انقلاب است که به درون جوامع انقلاب نفوذ کرده و در ان رشد می یابد و دشمن نیز با اگاهی از این حقیقت ،برای مشاهده اثرات این میکروب در کالبد سالم و نیرومند نظام اسلامی به انتظار نشسته است.نفوذ فساد و ایجادتردید در اذهان جوانان نسبت به ارمان ها،دنیا طلبی و اشتغال به زینت های دنیوی وزندگی راحت در جامعه و بروز علایم زندگی تجملاتی در میان عناصر انقلاب ،نشانه هایی از تاثیر میکروب ارتجاع و عقب گرد است..

پرداختن به مال و مال اندوزی ،دچار شدن به فسادهای اخلاقی ،مالی و فساد اداری،درگیر شدن در اختلاف های داخلی _که خود یک فساد بسیار خطرناک است_ونیز جاه طلبی های غلط ونامشروع ،کاخ ارمانی انقلاب اسلامی و هر حقیقت دیگری ویران می کندو بنا های طاغوتی ،غیر خدایی و ضد ارزش جایگزین ان خواهد شد و این همان رجعت و ارتجاع است.

یکی از ابعاد این مقوله «ارتجاع روشنفکری»است که در جلسه اینده به ان خواهیم پرداخت..

باما همراه باشید.

التماس دعا

➖➖➖➖➖➖

🇮🇷معاونت فرهنگی ،ج،س،ح

وب⬇

🜍

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی