معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

معاونت فرهنگی جبهه سایبری حیدریون

دعای پدر

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

خاطرات دلنشین

استاد قرائتی

دعای پدر

خداوند به پدرم #فرزندى عطا نکرده بود و #سنّ او از چهل سال مى گذشت که همسر #دوّمى انتخاب کرد، بازهم بچه دار نشد.
 او به فرزندار شدن خود #امیدوار بود و ماءیوس نبود تا اینکه خداوند سفر حجى را قسمت او کرد. ایشان در طواف و نماز به #سایرین کمک مى کرد و از آنان مى خواست در کنار #کعبه براى فرزنددار شدنش دعا کنند.

 و #آنان در کنار کعبه دعا مى کردند. مرحوم پدرم مى گفت : من همانجا از خداوند خواستم #نسل من مبلّغ دین باشد.به هر حال از سفر حج که برگشت ، خداوند #دوازده فرزند به او داد؛ یک فرزند از همسر اوّل و یازده فرزند از مادرم که همسر دوّم او بود.

با #لطف الهى در سن #چهارده سالگى به حوزه علمیه رفتم ، ÷یک سال در کاشان ، #هفده سال در قم ، یک سال در نجف و یک سال نیز در حوزه مشهد بودم و پس ‍ از پیروزى انقلاب در #سال 57 مقیم تهران شدم .

#توفیقاتم را از خداوند مى دانم که پس از #اشک پدرم در کنار کعبه و دعاى مردم نصیب من فرموده است ،

همان گونه که #نشر سخنانم از صدا وسیما را مرهون #رهبرى امام خمینى قدّس سرّه و خون شهدا و تلاش و پیگیرى علامه بزرگوار #شهید مطهرى مى دانم و تمام نواقص و ضعف ها را از خود دانسته و از خداوند طلب مغفرت نموده و از مردم عزیز معذرت مى خواهم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی